سومین همایش معرفی و آشنایی با شاخص های کلیدی اندازه گیری عملکرد
موضوعات:
1- معرفی مراحل شناسایی و تدوین شاخص های kpi و ضرورت های آن در شرکتهای پخش و توزیع
2- آشنایی با مراحل اندازه گیری شاخص های kpi در شرکتهای پخش و توزیع
3- معرفی و ارایه کمیت شاخص های فروش در شرکتهای پخش و توزیع
4- معرفی و ارایه کمیت شاخص های مالی در شرکتهای پخش و توزیع
5- معرفی و ارایه کمیت شاخص های منابع انسانی در شرکتهای پخش و توزیع
6- معرفی و ارایه کمیت شاخص های عملیات (پخش و توزیع ) در شرکتهای پخش و توزیع
7- ارایه کمیت های تراز شده به ازای انواع شرکتهای پخش و توزیع
8- نگاهی به تغییرات شاخص های kpi شرکتهای پخش و توزیع در فاصله سال های 1394 تا 1395
9- پیش بینی شاخص های kpi برای شرکتهای پخش و توزیع در سال 1395
توضیحات تکمیلی:
در این همایش ، ضمن معرفی شاخص های کلیدی اندازه گیری عملکرد هر یک از حوزه های پخش و توزیع در ایران ، اعداد و مقادیر هر یک از آنها که در نتیجه مطالعات میدانی سخنرانان به دست آمده است معرفی و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد تا از این طریق بتوانند وضعیت خود را با سایر شرکتهای مشابه مقایسه و تحلیل های لازم را در این خصوص انجام بدهند