SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 18352              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 04 خرداد 96 Thu 25 May 17
تاریخ پایان : پنج شنبه 04 خرداد 96 Thu 25 May 17
ساعت شروع : 10:00
ساعت پایان :
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، دانشگاه تهران
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، استانی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
منبع ذکر رویداد : سایت تیکت( http://tik8.com )

اسامی سخنرانان: دکتر مهرداد انوری

دانشگاه تهران و گروه آموزشی حاوی وب برگزار می کند؛
نخستین کارگاه آموزشی
توسعه و راه اندازی کسب وکار بر مبنای شبکه های اجتماعی

سرفصل موضوعات:
- نقش و جایگاه شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار‌های امروزی.
- شناخت و ضرورت استفاده هر کدام از شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار.
- تحلیل رفتار مصرف کننده در برخورد و استفاده از هرکدام از نرم افزار‌های شبکه های اجتماعی.
- کسب و کار در فضای مجازی.
- توسعه‌ی کسب و کار در شبکه های اجتماعی.
- استراتژی های کسب و کار در فضای مجازی.
- استراتژی های بازاریابی در شبکه های مجازی برای توسعه کسب و کار.
- چه محتوایی مناسب کدام شبکه اجتماعی است ( تولید محتوای مناسب برای هرکدام از شبکه های اجتماعی ).
- توسعه برندینگ در فضای مجازی.
- مورد کاوی بین المللی و ایرانی و همچنین تمرین، مشاهده عملی و پرسش و پاسخ

همراه با پذیرایی میان وعده و ناهار
ارائه جزوه چاپی
فایل pdf مباحث آموزشی
اشتراک عضویت ویژه ( دسترسی به کلیه منابع موجود در سایت حاوی وب : مقالات ، کتاب های الکترونیکی و فیلم های آموزشی )به ارزش ۴۷۰۰۰ تومان
ارائه فیلم کارگاه به شرکت کنندگان
صدور گواهینامه اتمام دوره از دانشگاه تهران

دوره ای کاربردی و عملی که به مهارت هایی همچون راه اندازی ، شتاب دهی
و موفـق شدن کسب و کار شما در شبکه های اجتمـاعی خواهـد پرداخت

چگونه از قدرت شبکه های اجتماعی در کسب و کار خود استفاده می کنیم؟
چگونه در شبکه های اجتماعی برند سازی کنیم؟
چگونه کالاهای خود را به فروش برسانیم و کسب و کارهای موفق چگونه عمل می کنند ؟
چگونه در شبکه های اجتماعی بروز باشیم و فالوور جذب کنیم ؟
کدام شبکه اجتماعی مناسب کسب و کار ما می باشد؟
استراتژی های کسب و کارها در شبکه های اجتماعی چیست؟

هزینه این کارگاه کمی گران نیست؟
در مقایسه با دانشی که می آموزید خیر. این گزینه یک سرمایه گذاری کاملا منطقی است چرا که در پایان این کارگاه شما می توانید :
شناخت خوبی از وضعیت کسب وکارها در فضای مجازی بدست آورید ، برند سازی کنید ، کمپین تبلیغاتی برگزار کنید ، به راحتی فالوور جذب کنید و محصولات خود را به فروش برسانید.

در کارگاه توسعه کسب وکار در مبنای شبکه های اجتماعی چه چیزهایی می آموزیم؟
این دوره کاملا عملی و کاربردی است این کارگاه به عنوان یک میانبر واقعی که وقت ، انرژی و پول شما را بهینه می کند.

چقدر به این دوره مطمئن هستید؟
ما به اثر بخشی این دوره 100% معتقدیم و برای اینکه شما نیز مطمئن باشید اگر احساس کردید این دوره موثر نبود مبلغ ثبت نام بلافاصله تقدیم حضورتان خواهد شد!

چه کسانی در این کارگاه شرکت نمی کنند؟
افرادی که مشابه این کارگاه آموزشی را طی کرده اند.
نسبت به فروش عالی خود از طریق شبکه های اجتماعی رضایت دارند.
درخواست های خرید زیادی از مشتریان خود دارند.
کسانی که هیچ اعتقادی به کسب درآمد آنلاین و حضور در شبکه های اجتماعی ندارند.
کسانی که علاقه دارند تا به روش های تبلیغات سنتی و پر هزینه قبلی بپردازند.
کسانی که حضور در شبکه های اجتماعی را تنها به شکل تفریح و سرگرمی می بینند.

چه کسانی در این کارگاه شرکت می کنند؟
مدیران و صاحبان کسب و کار
کارآفرینان
استارت آپ ها
تمام علاقه مندانی که به دنبال افزایش بهروری با روش های نوین تبلیغات و فروش از طریق شبکه های اجتماعی هستند.

اگر در این دوره شرکت نکنیم چه می‌شود؟
هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. همچنان می‌توانید با روش های سنتی و پر هزینه قبل به کسب و کار بپردازید. شما می‌توانید برای موفقیت های خود برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنید. این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید.

درباره برگزار کننده کارگاه بیشتر بدانیم؛
حاوی وب بیش از 10 سال است که در حوزه تبلیغات فعالیت می‌کند و بیش از یک سال است که گروه آموزشی حاوی وب علاوه بر نشر دیجیتال، به چاپ کتب تخصصی (حوزه بازاریابی دیجیتال) و آموزش های آنلاین، دانش و تجربیات خود را در حوزه های تبلیغات دیجیتال، دیجیتال مارکتینگ، برندینگ دیجیتال، و بازاریابی محتوا با دیگر دوستان خود به اشتراک می‌گذارد.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.