SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 3918              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 16 مهر 94 Thu 08 October 15
تاریخ پایان : جمعه 17 مهر 94 Fri 09 October 15
ساعت شروع : 09:00
ساعت پایان :
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، سالن همایش گلدیران
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی، استانی، شهری
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
منبع ذکر رویداد : سایت ایران کنسرت( http://www.iranconcert.com )

کارگاه آموزشی ارتقاء عملکرد کارکنان میز پذیرش
دوره ای متفاوت همراه با بازی های آموزشی در زمینه ارتقاء عملکرد کارکنان میز پذیرش با ارائه گواهینامه معتبر از دانشگاه علمی کاربردی
مدرس: مهدی فرجی مدرس شرکت گلدیران (LG) و مرکز آموزش بازرگانی
محتوای کارگاه:
- جایگاه و اهمیت کارکنان میز پذیرش در ساختار سازمان ها
- انتظاراتی که مشتریان از نیروهای پذیرش دارند
- مهارت استقبال و پذیرش مشتری
- بهبود مکالمات تلفنی، بایدها و نبایدها
- مهارتهای پیشرفته گوش کردن بر اساس مدل S.I.F.T
- شناخت تیپ های شخصیتی مشتریان بر اساس الگو DISC و نحوه برخورد با آنها
- مهارتهای زبان بدن و تشخیص وضعیت با توجه به زبان بدن مخاطب
- مهارت مواجهه با مشتریان شاکی و نحوه رسیدگی به شکایت
- رازهای کسب موفقیت و ارتقاء عملکرد، ویژه ی کارکنان میز پذیرش
مشخصات کارگاه:
مدت دوره: دو کارگاه 4 ساعته (در مجموع 8 ساعت آموزش)، کار عملی، جزوه، 2 وعده پذیرایی

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط

    موارد بیشتر



    تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.