کارگاه ارتقاء عملکرد کارکنان میز پذیرش (16 و 17 مهر)
کارگاه آموزشی ارتقاء عملکرد کارکنان میز پذیرش
دوره ای متفاوت همراه با بازی های آموزشی در زمینه ارتقاء عملکرد کارکنان میز پذیرش با ارائه گواهینامه معتبر از دانشگاه علمی کاربردی
مدرس: مهدی فرجی مدرس شرکت گلدیران (LG) و مرکز آموزش بازرگانی
محتوای کارگاه:
- جایگاه و اهمیت کارکنان میز پذیرش در ساختار سازمان ها
- انتظاراتی که مشتریان از نیروهای پذیرش دارند
- مهارت استقبال و پذیرش مشتری
- بهبود مکالمات تلفنی، بایدها و نبایدها
- مهارتهای پیشرفته گوش کردن بر اساس مدل S.I.F.T
- شناخت تیپ های شخصیتی مشتریان بر اساس الگو DISC و نحوه برخورد با آنها
- مهارتهای زبان بدن و تشخیص وضعیت با توجه به زبان بدن مخاطب
- مهارت مواجهه با مشتریان شاکی و نحوه رسیدگی به شکایت
- رازهای کسب موفقیت و ارتقاء عملکرد، ویژه ی کارکنان میز پذیرش
مشخصات کارگاه:
مدت دوره: دو کارگاه 4 ساعته (در مجموع 8 ساعت آموزش)، کار عملی، جزوه، 2 وعده پذیرایی