SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 10402              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 03 شهریور 95 Wed 24 August 16
تاریخ پایان : چهارشنبه 03 شهریور 95 Wed 24 August 16
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، روسیه، مسکو، سالن راخمانینف
Asia, Russia, Moscow
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی، شهری
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)
منبع ذکر رویداد : سایت موسیقی ما( http://www.musicema.com )

کنسرت موسیقی «تیرگان» با خوانندگی «علی سعیدی» و «محمد سعیدی» روز ٢٤ آگوست برابر با سوم شهریور ۹۵ در سالن راخمانینف کنسرواتوآر چایکوفسکی شهر مسکو اجرا خواهد شد. در اجرای زنده این دو برادر دوقلو «پژمان اختیاری» به عنوان نوازنده‌ سنتور،سرپرست و آهنگساز روی صحنه حضور خواهد داشت. علاوه بر او حمیدرضا حسن پور(تار)، ذبیح الله وحید (کمانچه)، نوا سلیمانی (عود) و همایون جهانشاهی (تنبک و سازهای کوبه‌ای) به عنوان نوازنده هنرنمایی می‌کنند و علی و محمد سعیدی نیز، قطعات را همراهی خواهند کرد.

این گروه قطعاتی در دستگاه همایون شامل تصنیف شوشتری، رنگ چکاد، قطعه فروغ، تصنیف خیال، قطعه سوارون، قطعه تیرگان، تصنیف باران را به همراه ساز و آواز همایون اجرا خواهد کرد. مدیر بخش بین‌الملل فستیوال چایکوفسکی درباره‌ این گروه گفته است:‌«من موسیقی ایرانی را دوست دارم؛ اما هیچ وقت آوازی شبیه به خواندن این دو برادر دوقلو را به این زبان نشنیدم. در هند به این سبک «جوگالباندی» می‌گویند، زمانی که دونفر که نسبت خیلی نزدیکی به یکدیگر دارند و در کنار هم آواز می‌خوانند. برای همین مشتاق اجرای برنامه هستم.»

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.