سمینار تخصصی فروش و مذاکرات سازمانی
موضوعات:
1. معرفی فروش و مذاکرات B2B
2. تمایز فروش و مذاکرات B2B با سایر روش ها
3. استراتژی های متنوع فروش B2B
4. روش های افزایش فروش در بازارهای B2B
5. اشتباهات مهلک در فروش سازمانی
6. مهارت های ارتباطی در مذاکرات B2B
7. پنج مهارت حیاتی در مذاکرات B2B
8. مشخصات فردی فروشنده و مذاکره کننده B2B
9. چگونگی مدیریت مذاکرات B2B
10. تجربیات کلیدی ایرانسل در حوزه فروش سازمانی
توضیحات تکمیلی:
فروش سازمانی، شرکتی، صنعتی، بین بنگاهی یا B2B به فروشی اطلاق می شود که یک شرکت یا سازمان به شرکت یا سازمان دیگر محصول یا خدمتی را می فروشد. با رشد فزاینده بازارهای B2B علاقه شرکت ها به فعالیت در این بازارها رشد چشمگیری پیدا کرده است. با توجه به تخصصی بودن نیازهای مشتری های سازمانی و همچنین پیچیده بودن تصمیم گیری در این نوع مشتریان نقش فروش و مذاکره در این بازارها حیاتی می باشد. مذاکرات B2B که با حضور هیئت های تجاری داخلی و خارجی برگزار می گردد، یکی از اثربخش ترین روشهای فروش در بازارهای B2B می باشد که شرکت ها، سازمان ها، تجار و بازرگانان می بایست مهارت لازم برای این نوع مذاکرات را داشته باشند. با عنایت به این مهم، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با همکاری اتاق بازرگانی تهران و با بهره گیری از اساتید و مدیران به نام و با تجربه این حوزه، سمینار تخصصی فروش و مذاکرات سازمانی (B2B) را جهت آشنایی مدیران، تجار، بازرگانان و سایر علاقه مندان برگزار می نمایند.