SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 15546              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : جمعه 06 اسفند 95 Fri 24 February 17
تاریخ پایان : چهارشنبه 11 اسفند 95 Wed 01 March 17
ساعت شروع : 16:00
ساعت پایان : 20:00
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، نگارخانه نگر
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، استانی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)
منبع ذکر رویداد : سایت گالری اینفو( http://galleryinfo.ir )

مدیا: نقاشی

مكان "من" بودن
یا
"من" كجایم هستم!

شاید خاطره ای دور باشم، شاید زمانی وجود داشته ام؟ من كجا هستم؟
در تنهایی مطلق، در وحدتی آرامش بخش با این دنیای سنگین معلق مانده ام. جسم صُلبم با محیط در آمیخته، همچون جنینی در بطن مادر. تجربه ای قدیمی و گم شده، كه جسمم آرزومندانه می جست اش. تجربه ی صلحی مطلق و بی انتها. جدایی دوباره از این آشتی با خود دشوار است. حركاتم كند و آهسته است. من با این دنیا یكی شده ام، كندی ضربان جسم ام مرا به درون خودم فرا می خواند. در این یكسانی با محیط، بدنم كمرنگ تر می شود تا بكلی محو شود. تنها یك آگاهی معلّق از بودن، بدون هیچ ارجاعی، یك آگاهی شكاك به وجود "خود". شاید زمانی بوده ام؟ خاطرات سرابی می سازند از گذشته ام در افقی كه از من جلوتر است. گذشته ای كه همیشه خواسته ام از آن فرار كنم. زمان، ذهن من است و مكان خودِ "من".
چشمان بسته ام لختی محیط را بر پشت پلك هایش لمس می كند، چشمانی بسته ولی بینا به درون. در این سكون معلق به درون خود برمیگردم، به آن آشیانه ی مطمئن. صدای اندیشیدنم در گوشم منعكس میشود. "من" در در نقطه ای در مركز ذهنم هستم. فاصله ی من با خودم كم تر و كم تر می شود، شفاف تر و روشن تر می شوم. در این خلوت درونی پالوده می شوم، از هر اشاره ی بیرونی، از هر نگاه بیگانه، از هر فكر نامتجانس. شاید صلح گم شده ام را اینجا بازبیابم. شاید رو به دنیایی بهتر گشوده شوم.


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.