SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 17242              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 07 ارديبهشت 96 Thu 27 April 17
تاریخ پایان : شنبه 09 ارديبهشت 96 Sat 29 April 17
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، تایلند، بانکوک، مرکز تجارت و نمایشگاه بین المللی بانکوک (BITEC) 
Asia, Thailand, Bangkok
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی سفربان سیر ایرانیان
اطلاعات تماس : ۰۲۱۸۸۹۹۴۰۵۸
منبع ذکر رویداد : سایت رسمی نمایشگاه( http://www.safarbanseir.com/ )

توضیحات :
نمایشگاه لوازم زیبایی بانکوک (ASEANBeauty) مهمترین نمایشگاه تجاری بین المللی در حوزه زیبایی در منطقه جنوب شرقی آسیا است. این نماشگاه که مورد حمایت شدید اتحادیه تولیدکنندگان لوازم آرایش تایلند و فدراسیون صنعت تایلند و همچنین هیئات دولتی و اتحادیه های مربوطه است، رویداد مهمی در این صنعت است؛ شرکت هایی که به دنبال توسعه کسب و کار خود در حوزه زیبایی در جنوب شرق آسیا هستند، می توانند در این نمایشگاه با یکدیگر شبکه ای ایجاد کنند و طی سه روز باهم بودن و با شرکت در کارگاه های آموزشی و سمینارها اطلاعاتی در خصوص این صنعت کسب کنند. نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بانکوک که طی سه روز برگزار می شود، یک محیط تجاری متمرکز خواهد بود که برای ایجاد ارتباطات تجاری هدفمند و ارائه بهترین فرصتها برای بردن بیشترین سود از سرمایه گذاری ها طراحی شده است. این نمایشگاه با به نمایش گذاشتن بیش از 200 برند بین المللی و داشتن بیش از 5000 خریدار و عملکردها و فعالیت های مختلف، رویدادی است که متخصصانی که با جدیت در حوزه زیبایی کار می کنند نباید آن را از دست دهند!
چرا باید در نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی تایلند 2017 غرفه داشت؟
نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بانکوک که مهمترین نمایشگاه حوزه زیبایی در جنوب شرقی آسیا است، موفقیتی چشمگیر بود و جایگاه خود را به عنوان یک رویداد سالانه منطقه ای این صنعت که باید در آن شرکت پیدا کرد، تثبیت کرد. این نمایشگاه 4813 بازدیدکننده منحصر به فرد را از 25 کشور جذب کرد؛ این بازدیدکنندگان مشتاق بودند منبع محصولات و خدمات جدید را از بین غرفه داران دیگر پیدا کرده و در برنامه آموزشی نمایشگاه که در سطح جهانی برگزار می شد شرکت کنند:
غرفه های بین المللی از ژاپن، کره، تایوان، چین، اندونزی، فیلیپین، مالزی، و سنگاپور.
پلتفورمی واقعا جامع برای تمام تامین کنندگان و برندهای زیبایی برای به نمایش گذاشتن محصولات خود به منظور صادرات به بازار کشورهای آسه آن و سایر بازارهای مهم دنیا.
یک رویداد یک مرحله ای که فرصت منحصر به فردی برای برقراری روابط، کسب و کار و شبکه سازی بین کشورهای آسه آن به منظور سود بردن از AEC فراهم می کند.
ملاقات با مشتریان، تامین کنندگان و توزیع کنندگان جدید از تمام منطقه آسه آن و برقراری و حفظ روابط مهم با شرکای جهانی در صنعت لوازم آرایش.
پروفایل بازدیدکنندگان نمایشگاه لوازم آرایشی بانکوک 2017:
سالن های زیبایی
سالن های آرایش و پیرایش مو
عمده فروش ها/ توزیع کنندگان/ نمایندگی ها
خرده فروش ها
تولیدکنندگان محصولات نهایی
تولیدکنندگان OEM/ODM
هتل ها
باشگاه های ورزشی
کلینیک های زیبایی
آکادمی های زیبایی

آژانس مسافرتی سفربان سیر
ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط

    موارد بیشتر



    تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.