سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی کنفرانس بازیهای رایانهای فرصتها و چالشها 96
محورهای همایش :
تحليلهای روانشناختی
درمان و ارتقاء سلامت روانی
سواد رسانهای
مدلسازی احساس و هيجان
پدافند غيرعامل، مدیریت بحران، قدرت نرم
ملاحظات حقوقی
مالکیت فکری و کپیرایت
رویکرد فلسفی بازیهای رايانهای
شیوههای جذب مخاطب، بازاريابی و تبلیغات
نقش صنعت بازیهای رايانهای در حوزهی تجارت، اقتصاد و کارآفرينی
مدلسازی فرایند توسعه
مدل کسب و کار و درآمدزایی
مدیریت پروژههای بازیسازی
فناوریهای مطرح در توليد و توسعه بازیهای آنلاین
رویکردهای هوش محاسباتی
نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر
تولید محتوای رویهای (PCG) و دشواری پویا
بازيهای رايانهای مبتنی بر شبیهسازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی
واسط کاربری و تجربهی کاربری
تحلیل زیباییشناختی و هنری
اصول هنری در طراحی و شخصیتپردازی
بهینهسازی در تلفیق هنر و تکنیک
روایت و بازینامهنویسی
بازیهای جدّی (Serious Games)
بازینمایی (Gamification)
بررسی نقش بازیهای رايانهای و ارائهی ایدههای جدید در حوزههای:
خانواده
درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
فرهنگ، تاريخ و ادبیات
آموزش و یادگیری
تبلیغات
هويتيابی و فرهنگسازی
فقه و اخلاق
توسعهی صنعت گردشگری
درمان اختلالات جسمی
توانبخشی شناختی
ترويج ارزشهای دفاع مقدس
ترويج آموزههای مذهبی و قرآنی
و کليهی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و اجتماعی بازیهای رايانهای