SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 27569              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 06 تیر 97 Wed 27 June 18
تاریخ پایان : جمعه 08 تیر 97 Fri 29 June 18
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، جهاد دانشگاهی صنعتی شریف
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : موسسه کسب ناب / گروه بازاریابی
اطلاعات تماس : 66510922 ، 66521537 فکس : 89786148
منبع ذکر رویداد : سایت دبیر خانه( http://l1l.ir/569g )

 بازاریابی دیجیتال

زمان برگزاری چهارمین دوره جامع و تخصصی بازاریابی دیجیتال ؛تهران - در محل جهاد دانشگاهی صنعتی شریف تهران - در تاریخ 6 تا 8 تیر ماه 97 میباشد .

با ورود فناوری های دیجیتال به فضای بازاریابی، فروش و تبلیغات، این مفاهیم متحول شده و نیازمند آشنایی کلیه سطوح سازمانی با این تحول جدید است. هزینه ی پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن و البته الزام به نگاه دقیق و هوشمندانه از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) است.بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، تبلیغات در گوگل، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی ایمیلی، موبایل مارکتینگ، برخی از ابزارهایی است که می تواند کسب کار ها را در حوزه بازاریابی دیجیتال توانمند سازد.در ابتدای این دوره جامع و تخصصی، مفاهیم مورد نیاز برای ورود به بحث بازاریابی دیجیتال و همچنین برنامه ریزی فعالیت های دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود و پس از آن نکات مدیریتی و اجرایی دیجیتال مارکتینگ توسط مدیران فعال و با تجربه این حوزه بیان می گردد. در ادامه 11 عنوان از پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال معرفی می گردد. در انتهای این دوره هم چگونگی استفاده از این ابزارها در طراحی کمپین های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال مورد بحث قرار می گیرد.

این دوره جامع توسط گروه بازاریابی موسسه کسب ناب و با همکاری و حمایت گروه بازاریابی دیجیتال دفتر پنتد دانشگاه صنعتی شریف طراحی و توسط موسسه کسب ناب برگزار می گردد.

در پایان این دوره گواهینامه حضور در دوره و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا (در بلیط طلایی) نیز اعطاء می شود.

**سرفصل ها**

مفاهیم و برنامه ریزی فعالیت های دیجیتال مارکتینگ (چارچوب RACE)
نکات مدیریتی و اجرایی دیجیتال مارکتینگ
آنالیتیکس و تحلیل در دیجیتال مارکتینگ (Google Analytics, Heap)
بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO)
تبلیغات در گوگل (Google AdWords)
تبلیغات آنلاین- کلیکی (Online Display Advertising)
بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing)
ویدیو مارکتینگ (Video Marketing)
بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
موبایل مارکتینگ (Mobile Marketing)
طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ و اتوماتیک سازی فرآیند بازاریابی و فروش دیجیتال (Marketing automation)

تلفن دبیرخانه :66510922 ، 66521537 فکس : 89786148

کانال تلگرام: https://t.me/UT_CM

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.