SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 27898              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 14 تیر 97 Thu 05 July 18
تاریخ پایان : پنج شنبه 14 تیر 97 Thu 05 July 18
ساعت شروع : 16:00
ساعت پایان :
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، سالن اندیشه معلم
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی، استانی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو
منبع ذکر رویداد : سایت ایران کنسرت( www.iranconcert.com )

 درآمد سوپر استارها

زمان برگزاری همایش درآمد سوپر استارها ؛تهران - در محل سالن اندیشه معلم تهران - در تاریخ 14 تیر ماه 97 میباشد .

این برنامه با 80 درصد تخفیف ارائه شده است.

چهاردهمین کارگاه سلاطین کسب و کار
باورکردنی نبود ، پدرش 40 سال قبل در بازار مبلمان مشهد کار می کرد و در مبلمان استیل یکی از بزرگترین بخش کنندهای استان خراسان بزرگ و گلستان بود، از وقتی که مهدی به کار مشغول شده بود سالها می گذشت اما الان سه سال بود که پدر بازنشسته و همه کارها را به پسرش سپرده بود.
جلویم نشسته بود، با 4میلیارد بدهی و کسری و تامین کنندگانی که به او جنس نمی دادن ، شاگردانی که با اتصال بین تامین کنندگان و مشتریان بفکر دلالی خود بودن و اعتباری که چون شیشه خورد شده فرو می ریخت.
زندگی که درحال از بین رفتن بود و پدری که بیماری جسمیش حالا با تشدید بحران روحی رو به وخامت گذاشه بود .
انگار یکدفعه همه بلاهای آسمانی دست جمعی برسرش فرو ریخته بود.
و حالا می خواست از این ماجرا رهائی یابد ،
10 ماه بعد از این دیدار بود که در برنامه هتل پردیسان با گل و هدیه آمده بود و مفصل ماجرا را برای حضار تعریف کرد، که توانسته بود بحران را پشت سر بگذارد و اکنون بعنوان یک تعیین کننده بازار در استان به صحنه برگشته بود.
آنچه باعث آن تخریب و این چرخش شده بود چیست؟ چه عاملی باعث می شود که فرد در زندگی اینگونه ویران شود و تغییر آن عامل جونین جهشی است.
رفتار مالی سلاطین کسب و کار و نقطه مقابل آنها ورشکستگان الگوی تمام نمائی به شما می دهد تا زندگی با افتخار ، آسایش و لذت را تجربه کنید.

امروز به چه عاملی بعنوان عامل تعیین کننده مالی تمرکز می کنند.
آگاهی از رفتار مالی چه نتیجه تحسین برانگیز مالی برای شما می سازد؟
شما چه عادت های شگفت انگیزی دارید؟ آیا عادتهای فقرآفرین تان را می شناسید؟
شما چه عادت های فقرآفرین را دارید؟ از آنها شناخت دارید؟
سبک ثروت آفرینی؛ قدرتمندترین و معروف ترین مهارت همه منظوره برای ورود به دنیای حرفه ای های کسب و کار است. این سبک را چگونه بیاموزیم؟
ما چوب ندانستن چیزی را می خوریم که هیچکس به ما نیاموخته است، اما بعد از کارگاه سلاطین کسب و کار و سمینار شم اقتصادی دیگر نمی توانید بگوئید ایکاش می دانستم؟ خبر نداشتم .
سلاطین کسب و کار تنها برنامه آموزشی در کشور است که علاوه بر پخش زنده تلویزونی 40 برنام مستقل هم از آن تولید و پخش شده است و اکنون شما می توانید بدونه واسطه و از نزدیک در این برنامه شرکت کنید و از نتایج خیره کننده آن لذت ببرید.
خرج کردن لذت بخش و بی پولی به شدت وحشتناک
• تاکنون موجودی کارت بانکیتان به شما احساس قدرت و لذت را داده است؟
• دقیقا چند سال دیگر می توانید با خرید خانه رویایی و تحسین برانگیز خود اطرافیان را شگفت زده کنید؟
• ساحل امن مالی برای شما مقصد قطعی است یا یک رویا ؟ چرا برخی حتی در رویا هم به ساحل امن نمی رسند؟
• حس یک پدر و مادر وقتی که فرزندش می گوید «تو که نمی تونی بخری ...» چیست؟ آیا رفتار مالی شما به این عاقبت خواهد رسید؟
• فقط در 15 ماه رویای سفرهای لوکس به مقصدهای دست نیافتنی و بکر را عملی کنید.
• شرمندگی مالی محصول چه رفتاری است که ندانسته انجام می دهیم؟
• ای وای اگر پول نباشه به جاش حسادت، دندان قروچه با حرص و حس وحشت ناتوانی با تنفر می مونه.
مزیت ما: تجربی و کاربردی بودن
برخورد با افرادی که رفتار مالی را تجربه کرده اند.
شناختن افرادی که چراغ راه قدرتمندی برای شما هستند.
ملاقات با افرادی که رفتارهای ویژه مالی دارند.
چرا باید در کارگاه سلاطین کسب و کار شرکت کنید
نداشتن رفتار مالی و قدرت پول، مهم ترین عامل پسرفت و به ساحل امن نرسیدن بیش از 95 % مردم دنیاست. این واقعیت که از گذشته خیلی دور آموزش برای طبقه خاصی بوده و فقط سلاطین زاده ها می توانستند آموزش ببینند و درس بخوانند امروز تغییر نکرده است، بلکه فقط شکل اجرای آن تغییر کرده و اساس آن پا برجاست.
امروزه طبقه عام جامعه مشغول اتلاف وقت با درس هایی از قبیل پزشکی، مهندسی و ... هستند نه دانشی که پول و ثروت آفرینی داشته باشد. برای آنکه این دانش خارج از دسترس دیگران قرار بگیرید باورهای غلط را به شدت توسعه داده اند تا فرقی بین دوغ و دوشاب نباشد و جویندگان بینش و مهارت ثروت آفرینی با سقوط در چاله های اشتباهی از ادامه مسیر خسته و آن را رها کنند.
ثروت آفرینان با مستندسازی و کاربردی سازی تجربه کارآفرینان برتر کشور توانسته امروزه پرفروش ترین کتاب مدیریت ایران، پرتکرارترین و تکان دهنده ترین سمینار کشور و ... را به جامعه عرضه کند. اکنون شما نیز این امکان را دارید در کارگاه سلاطین کسب و کار حضور داشته باشید، برنامه پرمخاطبی که ناگهانی از آنتن سیما حذف شد.
کارگاه سلاطین کسب و کار به زبان بسیار ساده نکاتی را مطرح می کند که می توانید با آنها به تغییر مالی زندگی خود بپردازید و با مشاهده الگوهای بلندمدت و موفق مسیر خود را بیابید و به فلسفه وجودی ثروت آفرینان برسید.
نسخه شخصی خود را بیابید.

موسسه ثروت آفرینان تضمین می کند که پس از استفاده از این کارگاه در صورت عدم رضایت 100% شهریه را به شما برگرداند.
این در حالی است که اکثر شرکت کنندگان در کارگاه، اجلاس و بینندگان تلویزیونی برنامه مشتاق و پیگیر برنامه هستند. در این برنامه (در صورت پرنشدن صندلی ها) در کنار آنها خواهید بود و به اکو سیستم ثروت آفرینی می پیوندید.
ارزش سرمایه گذاری این برنامه 150 هزار تومان است که بسیار کمتر از یافتن و ملاقت کردن با یکی از این اساتید است. افرادی که ارزش وقتشان بیش از چند میلیون تومان در ساعت است برای یک برنامه شاید کمتر از 1% هزینه زمانی را می پردازید.
بسیار از شرکت کنندگان در برنامه های ثروت آفرینان معتقد هستند دیدن این الگوهای ثروت آفرینی، شنیدن داستان واقعی و اسرار ناگفته و اعجاب برانگیز آنها نه فقط چراغ راه بلکه موتور محرک آنها برای رسیدن به اهداف ناممکن بوده است، شما هم با این تجربه به نتیجه اعجاب انگیز خواهید رسید.
فرصت طلایی
برای افرادی که تا روز جمعه 8 تیرماه از طریق سایت اقدام به ثبت نام می کنند 75% تخفیف در نظر گرفته شده است. این افراد باید فقط 37500 تومان را پرداخت کنند. در پایان روز مقرر خرید بلیط، مبلغ 150 هزار تومان خواهد بود.
چنانچه هنوز نتوانسته اید در این برنامه شرکت کنید توصیه می کنیم بخش هایی از برنامه قبل را ببیندید.
سلاطین کسب و کار پس از برگزاری 13 کارگاه موفق، اولین اجلاس ملی سلاطین کسب وکار در تالار بزرگ وزارت کشور را برگزار کرد. ضمنا بیش از 40 برنامه تلویزیونی سلاطین کسب و کار با توجه به تاثیری که بر زندگی هزار نفر داشته است برگزار شده است.
استقبال زائدالوصف علاقمندان دلیلی شد چهاردهمین کارگاه سلاطین کسب و کار در 14 تیرماه با حضور کارآفرینان، مدیران و صاحبان کسب و کار خصوصا فعالان استارتاپی و اعضای اتاق بازرگانی برگزار شود.


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.