مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B2B تهران اسفند 97
مدیریت بازاریابی
زمان برگزاری سومین رویداد جامع و تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B2B ؛ تهران - در محل جهاد دانشگاهی صنعتی شریف تهران - در تاریخ 1 تا 3 اسفند ماه 97 میباشد .
به نام خدا
سومین رویداد جامع و تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B2B
سمینار به به همراه 8 کارگاه تخصصی، پنل تخصصی افزایش فروش در بازارهای داخلی و بین المللی و برگزاری جلسات مذاکره B2B
بازاریابی، فروش، مذاکره، تبلیغات، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ
گردهمایی مدیران و فعالان کسب و کار های B2B کشور
3-2-1 اسفند 97 از ساعت 8:30 الی 18:30 – 30 ساعت آموزش تخصصی - جهاد دانشگاهی صنعتی شریف
با ارائه گواهینامه مورد تایید ریاست جمهوری
موضوعات سمینار:
روندها و چالش های کلیدی در بازارهای B2B داخلی و بین المللی
تکنیک های ورود به بازارهای B2B بین المللی
تبلیغات و ارتباطات بازاریابی اثربخش در بازارهای B2B
برندسازی و معماری برند کسب و کارهای B2B
بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی در بازارهای B2B
نقش مهم ارتباطات و اعتماد سازی در بازارهای B2B
آشنایی با وبسایت های B2B بین المللی (علی بابا و...)
پنل تخصصی افزایش فروش در بازارهای داخلی و بین المللی با حضور کارآفرینان و مدیران موفق صنعت B2B
اعضاء پنل:
· آقای مهدی رضایی: فارغ التحصیل MBA از مدرسه مدیریت هلند - مدیر عامل شرکت صباح عراق
· آقای مهندس داور پناه - رییس هیئت مدیره گروه صنعتی دلتا - کارآفرین و مدیر موفق صنعت B2B
· آقای مهندس سعید زکایی - مدیر عامل شرکت پارسا پلیمر شریف - کارآفرین و مدیر موفق صنعت B2B
کارگاه های تخصصی:
تحقیقات بازار در بازارهای B2B
بازاریابی داده محور در بازارهای B2B
تکنیک های گفتاری مستقیم و غیرمستقیم در مذاکرات B2B
نقش مدل SPIN در مذاکرات B2B
بازاریابی محتوایی (Content Marketing) در بازارهای B2B
افزایش مشتریان با استفاده از ابزارهای دیجیتال (lead generation)
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در کسب و کار های B2B
نقش "marketplace" در افزایش فروش و کاهش هزینه های تبلیغات B2B