SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 30557              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 01 اسفند 97 Wed 20 February 19
تاریخ پایان : جمعه 03 اسفند 97 Fri 22 February 19
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، جهاد دانشگاهی صنعتی شریف
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، ملی، استانی
نوع ورودی : دارای ورودی (غیر رایگان)، نیاز به ثبت نام و رزرو، نیاز به دعوت نامه
برگزارکننده : کسب ناب_ گروه بازاریابی
اطلاعات تماس : 66510922-66521537
منبع ذکر رویداد : http://evand.com/B2B( https://naabbusiness.ir )

مدیریت بازاریابی

زمان برگزاری سومین رویداد جامع و تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B2B ؛ تهران - در محل جهاد دانشگاهی صنعتی شریف تهران - در تاریخ 1 تا 3 اسفند ماه 97 میباشد .

به نام خدا

سومین رویداد جامع و تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش صنعتی و سازمانی B2B

سمینار به به همراه 8 کارگاه تخصصی، پنل تخصصی افزایش فروش در بازارهای داخلی و بین المللی و برگزاری جلسات مذاکره B2B

بازاریابی، فروش، مذاکره، تبلیغات، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ

گردهمایی مدیران و فعالان کسب و کار های B2B کشور

3-2-1 اسفند 97 از ساعت 8:30 الی 18:30 – 30 ساعت آموزش تخصصی - جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

با ارائه گواهینامه مورد تایید ریاست جمهوری

موضوعات سمینار:

روندها و چالش های کلیدی در بازارهای B2B داخلی و بین المللی
تکنیک های ورود به بازارهای B2B بین المللی
تبلیغات و ارتباطات بازاریابی اثربخش در بازارهای B2B
برندسازی و معماری برند کسب و کارهای B2B
بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی در بازارهای B2B
نقش مهم ارتباطات و اعتماد سازی در بازارهای B2B
آشنایی با وبسایت های B2B بین المللی (علی بابا و...)
پنل تخصصی افزایش فروش در بازارهای داخلی و بین المللی با حضور کارآفرینان و مدیران موفق صنعت B2B

اعضاء پنل:

· آقای مهدی رضایی: فارغ التحصیل MBA از مدرسه مدیریت هلند - مدیر عامل شرکت صباح عراق

· آقای مهندس داور پناه - رییس هیئت مدیره گروه صنعتی دلتا - کارآفرین و مدیر موفق صنعت B2B

· آقای مهندس سعید زکایی - مدیر عامل شرکت پارسا پلیمر شریف - کارآفرین و مدیر موفق صنعت B2B

کارگاه های تخصصی:

تحقیقات بازار در بازارهای B2B
بازاریابی داده محور در بازارهای B2B
تکنیک های گفتاری مستقیم و غیرمستقیم در مذاکرات B2B
نقش مدل SPIN در مذاکرات B2B
بازاریابی محتوایی (Content Marketing) در بازارهای B2B
افزایش مشتریان با استفاده از ابزارهای دیجیتال (lead generation)
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در کسب و کار های B2B
نقش "marketplace" در افزایش فروش و کاهش هزینه های تبلیغات B2B

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.