دوره جامع و تخصصی دیجیتال مارکتینگ (آموزش آنلاین) اردیبهشت 99
دیجیتال مارکتینگ
زمان برگزاری نهمین دوره جامع و تخصصی دیجیتال مارکتینگ (آموزش آنلاین) - در محل فضای مجازی - در تاریخ 13 تا 31 اردیبهشت ماه 99 میباشد .
بسمه تعالی
نهمین دوره جامع و تخصصی دیجیتال مارکتینگ
۳۰ ساعت آموزش غیرحضوری (وبینارآنلاین، فیلم و اسلاید های آموزشی)
تاریخ برگزاری:
۱۳ الی ۳۱ اردیبهشت ۹۹
شنبه ها از ساعت ۱۶ الی ۲۰
دوشنبه ها و چهارشنبه ها از ساعت ۱۷ الی ۲۰
با ارائه گواهینامه دوره آنلاین موسسه کسب ناب و گواهینامه دوره آنلاین موسسه MPT اتریش
در این دوره بر آن هستیم تا سفری به دنیای دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم؛ سفری جذاب که به امید خدا کسب و کار شما را متحول خواهد کرد. در شروع این سفر شما با اصول و مبانی دیجیتال مارکتنیگ آشنا خواهید شد. در ادامه این سفر شما مهم ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال را فراخواهید گرفت. در انتهای این سفر هم شما با چگونگی طراحی کمپین های دیجیتال مارکتنیگ و نحوه تحلیل و ارزیابی آن آشنا خواهید شد.
اساتید و سایر شرکت کنندگان ما، پس از این سفر نیز همراه شما هستند و شما را در گروه تخصصی دیجیتال مارکتنیگ همراهی می کنند.
در این دوره سعی کردیم مباحث پرکاربرد و عملی به همراهان عزیز تقدیم گردد. این دوره که برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار می گردد یک تغییر مهم دیگر نیز داشته است. در این دوره زمان برخی از کارگاه هایی که نیاز به زمان بیشتری داشته اند را افزایش داده ایم. با این تغییر که در نظرسنجی های متعدد درخواست گردیده بود، بازدهی دوره بهتر می شود.
این دوره توسط فارغ التحصیلان با تجربه دانشگاه صنعتی شریف طراحی و هدایت می شود. برخی از مدرسین این دوره از فارغ التحصیلان موفق دانشگاه صنعتی شریف و سایر اساتید از مدیران و اساتید باتجربه حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند که در حوزه تخصصی خودشان به صورت عملی و حرفه ای کار کرده و تجربیات ارزشمندی دارند. این اساتید در ارزشیابی های صورت گرفته شده طی برگزاری دوره های متعدد، ارزیابی بالایی داشته اند.
دوره آنلاین چگونه برگزار می شود؟
· عدم نیاز به نصب نرم افزار و افزونه و تنها با ورود به لینک اعلام شده
· داشتن همزمان تصویر و صدای استاد همراه با تخته
· امکان چت در کلاس و پرسیدن سوال به صورت صوتی و تصویری
· دانلود همزمان اسلایدها و فایل و ویدیوهای منتشر شده توسط استاد
· امکان دانلود کلاس ضبط شده پس از کارگاه و مشاهده مجدد کارگاه
· ارتباط با اساتید و سایر دانشجویان پس از کارگاه در گروه
سرفصل های دوره:
1- مبانی و اصول دیجیتال مارکتینگ
2- کشف مشتریان بالقوه (lead generation)
3- بازاریابی شبکههای اجتماعی (Social Media Marketing) - (لینکدین و توئیتر)
4- بازاریابی شبکههای اجتماعی (Social Media Marketing) (اینستاگرام و تلگرام)
5- بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
6- تبلیغات آنلاین (Online Display Advertising) - (کلیکی، بنری، همسان، هدف گذاری مجدد و پوش نوتیفیکیشن)
7- بهینهسازی برای موتورهای جستجو (SEO)
8- تبلیغات در گوگل – ادوردز (Google Ads)
9- اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)
10- ویدیو مارکتینگ (Video Marketing)
11- طراحی کمپین های اثربخش دیجیتال مارکتینگ
12- تحلیل و آنالیز داده دردیجیتال مارکتنیگ - گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
تخفیفات:
1- ثبت نام گروهی بیش از ۲ نفر مشمول ۱۵% تخفیف گروهی خواهد بود. کد تخفیف GRO15
2- ثبت نام گروهی بیش از ۴ نفر مشمول ۲۰ % تخفیف گروهی خواهد بود. کد تخفیف GR020
3-ثبت نام گروهی بیش از ۶ نفر مشمول ۲۵ % تخفیف گروهی خواهد بود. کد تخفیف GR025
4- دانشجویان با داشتن کارت دانشجویی معتبر از ۲۰% تخفیف برخوردار خواهند بود. کد تخفیف STU
نکته: به ثبت نام کنندگان گروهی بیش از ۴ نفر ۱۶ ساعت فیلم آموزشی نیز هدیه داده خواهد شد.
۶۶۵۱۰۹۲۲ ، ۶۶۵۲۱۵۳۷
۰۹۱۹۹۹۲۰۶۸۵
https://t.me/NaabBusiness
NaabBusiness.ir