SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 35645              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : شهریور 99 August 20
تاریخ پایان : شهریور 99 September 20
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
دنیای مجازی، فضای وب، اینترنت،
Virtual World Internet Web
سطح برگزاری : داخلی، ملی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی
اطلاعات تماس : 021-۶۶۵۹۶۸۲۷ info@irannevesht.ir

 ایران نوشت

زمان برگزاری نمایشگاه سراسری ایران نوشت و لوازم التحریر ؛آنلاین - بصورت مجازی در فروشگاه اینترنتی- در تاریخ شهریور ماه 99 میباشد .

نوشت‌افزار به‌عنوان یکی از کالاهای استراتژیک فرهنگی با مخاطب کودک و نوجوان، با استفاده بیش از دوازده سال در سن شکل‌گیری شخصیت فرزندانمان و چهار سال در دوران دانشجویی و همچنین بیشترین کاربرد در طول روز در این دوره، نقش جدی در تعیین جهان‌بینی و سبک زندگی و هویت افراد دارد. بدیهی است که به دلیل اثرگذاری فراوان این محصول، باید بر محتوای آن نظارت و تأکید جدی داشت اما متأسفانه در سال‌های گذشته با غفلت عناصر فرهنگی از این موضوع بازار این حوزه به‌طور کامل در اختیار سودجویانی داخلی و خارجی قرار داشت.

از سال ۱۳۹۱ تا به امروز جمعی از فعالان فرهنگی این مرزوبوم توانستند با تلاش‌های شبانه‌روزی با تولید میلیون‌ها محصول نوشت‌افزار ایرانی اسلامی بخشی از این بازار را از آن خود کنند. این افراد جهت ساماندهی مراکز تولید و توزیع، تلاش جهت رفع موانع قانونی ، توسعه فعالیت‌های این حوزه، شناسایی نقاط قوت و ضعف مراکز، تلاش در تقویت قوت‌ها و اصلاح ضعف‌ها، تلاش برای افزایش فعالان و همچنین افزایش کمی و کیفی تولیدات در قالب «مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی» گرد هم آمده‌اند تا بتوانند با برنامه‌ای منسجم و با مدیریتی متمرکز تحت است عنوان ایران نوشته در این عرصه به فعالیت بپردازند.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.