SliderSliderSlider
ایونت رو

 

THE CANADIAN COFFEE & TEA SHOW
کد رویداد : 36394              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : یکشنبه 28 شهریور 00 Sun 19 September 21
تاریخ پایان : دوشنبه 29 شهریور 00 Mon 20 September 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
قاره آمریکا، آمریکای شمالی، کانادا، تورنتو ؛نمایشگاه بین المللی تورنتو
Americas, North America, Canada
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
برگزارکننده : Fulcrum Events, Inc
اطلاعات تماس : 0504 504 (416) 1+ پست الکترونیکی info@fulcrum.ca
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

 چای و قهوه

زمان برگزاری  نمایشگاه چای و قهوه THE CANADIAN COFFEE & TEA SHOW کانادا 2021 - در محل نمایشگاه بین المللی تورنتو کانادا - در تاریخ  28 تا 29 شهریور ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه قهوه و چای کانادا ،نمایشگاه THE CANADIAN COFFEE & TEA SHOW سالانه در شهر تورنتو برگزار می گردد . این نمایشگاه قهوه و چای کانادایی برای پاسخگویی به نیازهای مستقل کافه ها ، رستوران دارها ، اپراتورهای خدمات غذایی ، توزیع کنندگان و خریداران از تمام بخشهای صنعت طراحی شده است. به رویداد صنعت کافه و چای شماره ۱ کانادا خوش آمدید جایی که هزاران غرفه دار و شرکت کننده در زیر یک سقف گرد هم می آیند. در این نمایشگاه تجاری افراد محصولات و فرصت ها را در یک محیط پویا و امکانات نامحدود بازدید می کنند. غنیمت شمردن فرصت ها! تامین کنندگان از سراسر جهان در نمایشگاه قهوه و چای کانادا شرکت می کنند تا محصولات خود را در بازار کانادا به تصمیم گیرندگان معرفی و ارائه دهند. فقط نمایشگاه قهوه و چای کانادایی بالاترین بازده دلاری در نمایشگاه را به شما ارائه می دهد. شرکت های تولید کننده و تأمین کنندگان دستگاه های بو دادن ، دم و اسپرسو و.... . تولیدکنندگان و صادرکنندگان و واردکنندگان دانه های قهوه و چای، شکلات ها و دسرها و ارائه دهندگان تجهیزات ، محصولات ، خدمات و راه حل ها و خیلی موارد بیشتر را در این رویداد پیدا کنید!

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.