SliderSliderSlider
ایونت رو

 

MERSEN TARIM 2021
کد رویداد : 36942              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 19 آبان 00 Wed 10 November 21
تاریخ پایان : یکشنبه 23 آبان 00 Sun 14 November 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ترکیه، مرسین
Asia, Middle East, Turkey
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

کشاورزی

زمان برگزاری نمایشگاه کشاورزی ، گلخانه و دامداری مرسین ترکیه - در محل نمایشگاهی مرسین ترکیه  - در تاریخ 19 تا 23 آّبان ماه 1400 میباشد .

رویداد سالانه MERSEN TARIM که در شهر مرسین ترکیه برگزار میشود. زبان مردم این شهر بیشتر ترکی استانبولی و کردی است. نمایشگاه کشاورزی MERSEN TARIM ترکیه ، شامل موضوعات کشاورزی ، گلخانه و دام ، فناوری ها ، روش ها و محصولات جدید می باشد . نمایشگاه مرسین ترکیه دروازه GAP و خاورمیانه به جهان در بخش کشاورزی است . نمایشگاه کشاورزی ، گلخانه و دام مرسین ترکیه در پانزدهمین سال فعالیت خود ، کل بخش کشاورزی را با فناوری های جدید ، روش های جدید و محصولات جدید یکجا ارائه خواهد داد. MERSEN TARIM یکی از مهمترین نمایشگاه های کشاورزی ترکیه است. در مرسین ، که هر ساله تولید محصولات کشاورزی ۵۰٪ افزایش می یابد ، سرمایه گذاری های انجام شده در این بخش به موازات این موضوع نیز افزایش می یابد و تعداد شرکت ها و بازدید کنندگان هر ساله در نمایشگاه با توجه به پتانسیل کشاورزی در منطقه افزایش می یابد. این نمایشگاه که سهم قابل توجهی در اقتصاد مرسین ، کشاورزی ، بندری و تجاری منطقه مدیترانه خواهد داشت ، میزبان متخصصان صنعت از کشورهای مختلف با مشارکت بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی است. نمایشگاه کشاورزی ، گلخانه ای و دامپروری مرسین فضایی را ایجاد می کند که شرکت های داخلی و خارجی با کشاورزان ، واردکنندگان ، فروشندگان و سایر مشتریان ملاقات می کنند ، روابط تجاری خود را توسعه می دهند و با سمینارهایی که در محدوده نمایشگاه برگزار می شود ، دانش و اطلاعات خود را افزایش می دهند .

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.