SliderSliderSlider
ایونت رو

 

کد رویداد : 36946              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : چهارشنبه 31 شهریور 00 Wed 22 September 21
تاریخ پایان : جمعه 02 مهر 00 Fri 24 September 21
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، هند، شهر بنگلور مرکز استان کارناتاکا
Asia, India
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com )

 پرداخت الکترونیکی

زمان برگزاری نمایشگاه فناوری پرداخت الکترونیکی هند  - در محل شهر بنگلور مرکز استان کارناتاکا هند - در تاریخ 31 شهریور  تا 2 مهر ماه 1400 میباشد .

نمایشگاه E-PAYMENTS INDIA EXPO با موضوع پرداخت های الکترونیکی در هند سالانه برگزار می گردد . کنفرانس و نمایشگاه بین المللی فناوری های پرداخت الکترونیکی E-PAYMENTS INDIA EXPO در شهر بنگلور مرکز استان کارناتاکا و در کشور هند برگزار خواهد شد .

چرا نمایشگاه E-PAYMENTS INDIA EXPO؟ برای تبلیغ محصولات ، راه حل ها و خدمات خود در تنها نمایشگاه هند برای شناسایی ، امنیت و پرداخت دیجیتال شرکت کنید. برای ارتقا وجهه نام تجاری شرکت خود در نمایشگاهی پیشرو ، برای ایجاد همکاری های جدید با تأمین کنندگان پیشرو فناوری و ارائه دهندگان راه حل ها برای گسترش کانال تجاری خود و تعیین شرکای جدید برای ارتباط با تصمیم گیرندگان و تأثیرگذارانی که به دنبال جدیدترین فناوری ها هستند ، برای برقراری ارتباط با واجد شرایط ترین خریداران در انجمن خریدار-فروشنده ، برای ایجاد فرصت های جدید تجاری

نمایشگاه کارتهای هوشمند SmartCards Expo که در سال ۱۹۹۹ راه اندازی شد ، به عنوان بخشی از استراتژی توسعه بین المللی خود ، در آوریل ۲۰۱۸ توسط Messe Muenchen از هند خریداری شد. این تنها نمایشگاه تجاری هند است که بر روی فناوری های کارت های هوشمند تمرکز دارد و همراه با نمایشگاه های تجاری IoT India Expo ، e-Security Expo ، RFID India Expo ، Biometrics India Expo ، Digital Payments India Expo و Artificial Intelligence India Expo برگزار می شود.


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.