SliderSliderSlider
ایونت رو

 

INTERCLASSICS MAASTRICHT 2022
کد رویداد : 37225              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 23 دی 00 Thu 13 January 22
تاریخ پایان : یکشنبه 26 دی 00 Sun 16 January 22
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
اروپا، هلند، شهر ماستریخت
Euro, Netherlands
سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
نوع ورودی : آزاد و رایگان
اطلاعات تماس : 5000 7071 20 (0) 44+ nterclassics@mecc.nl
منبع ذکر رویداد : سایت نمایشگاهی( https://12expo.com/ )

 اتومبیل

زمان برگزاری نمایشگاه اتومبیل کلاسیک هلند - در محل شهر ماستریخت هلند - در تاریخ 23 تا 26 دی ماه  1400 میباشد .

نمایشگاه بین المللی اتومبیل های کلاسیک و قدیمی INTERCLASSICS MAASTRICHT سالانه در شهر ماستریخت در جنوب کشور هلند برگزار می گردد . تم ۲۰۲۲ رویداد اتومبیل های کلاسیک جایزه بزرگ هلند برگزار خواهد شد اولین دوره آن مسابقه رسمی اتومبیلرانی F1 در پیست Circuit Zandvoort در ۲۵ آگوست ۱۹۸۵ برگزار شد. ۲۰۲۰ قرار بود سال جایزه بزرگ هلند باشد ، فرصتی که همه جهان فرمول ۱ منتظر آن بودند. بیماری همه گیر COVID-19 به این معنی بود که امسال امکان برگزاری مسابقات F1 در خاک هلند وجود نداشت، با این حال ، امیدی به سال ۲۰۲۲ وجود دارد.

قرار است در نمایشگاه ماه ژانویه نگاهی به "گرندپری کلاسیک هلندی ، ماشین های افسانه ای" بیاندازیم که با همکاری موزه های مختلف و مجموعه داران خصوصی ، مجموعه ای بی نظیر از خودروهای F1 از تاریخ Circuit Zandvoort به نمایش گذاشته می شوند. بیست و هفتمین دوره InterClassics Maastricht از ۲۴ تا ۲۷ ژوئن ۲۰۲۲ در MECC ماستریخت برگزار می شود و فرصتی عالی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورد تا از خاطره انگیزترین مارک های خودرویی که دیگر وجود ندارند بازدید کنند . «کلاسیک های فراموش شده» موضوع نمایشگاه خودروهای کلاسیک آینده است که به یکی از بزرگترین رویدادهای خودروهای کلاسیک در بنلوکس تبدیل شده است. مدل های حماسی این "کلاسیک های فراموش شده" مانند Talbot Lago ، Hispano Suiza ، Pegaso ، Spyker ، Minerva ، Bristol ، Horch و موارد دیگر همگی در طول سال ۲۰۲۲ در InterClassics Maastricht به نمایش در می آیند. این خودروها توسط موزه های بین المللی مختلف و مجموعه داران خصوصی به صورت قرضی در دسترس قرار می گیرند.

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.