SliderSliderSlider
ایونت رو

 

International Seminar On International Branding
کد رویداد : 14576              
وضعیت : برگزار شده
تاریخ شروع : پنج شنبه 14 بهمن 95 Thu 02 February 17
تاریخ پایان : پنج شنبه 14 بهمن 95 Thu 02 February 17
ساعت شروع : 08:30
ساعت پایان : 17:30
قبل از هر گونه برنامه ریزی و اقدامی، صحت اطلاعات را از برگزار کننده و منبع رویداد، استعلام نمایید.
کشور، شهر و محل برگزاری :
آسیا، خاورمیانه، ایران، استان تهران، تهران، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
Asia, Middle East, Iran, Tehran Province, Tehran
سطح برگزاری : داخلی، بین المللی
نوع ورودی : نیاز به ثبت نام و رزرو
برگزارکننده : کارگروه بازرگانی و بازاریابی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
اطلاعات تماس : 66510922-66521537
منبع ذکر رویداد : سایت دبیر خانه سمینار( http://www.evand.ir/brand )

اقتدار برندهای ایرانی در سطح ایران و جهان

مطرح شدن یک برند در سطح جهانی و پیشتازی آن در عرصه بین المللی از جمله چشم اندازهای کلیدی بسیاری از کسب و کار ها محسوب می شود. با حضور برندهای بین المللی در ایران، شرکت های ایرانی باید برندسازی خود را در سطح برندهای بین المللی انجام داده تا بتوانند در بازار رقابتی، پیروز میدان باشند.

چرا برندهای ایرانی جزء برندهای مطرح جهانی نیستند. شرکت ها و صنایع برندینگ خود را چگونه باید انجام دهند تا بتوانند در سطح یک برند بین المللی باشند. برند ملی چه نقشی در برندینگ کسب و کارهای یک کشور دارد و شرکت ها و کسب و کارها چگونه می توانند برند ملی را تقویت کرده که در نهایت بتوانند با قدرت بیشتر در عرصه ی بین المللی حضور پیدا کنند.

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با توجه به موارد ذکر شده و اهمیت موضوع برندسازی بین المللی ، اقدام به برگزاری سمیناری بین المللی با عنوان برندسازی بین المللی کرده است. در این سمینار شرکت کنندگان می توانند از تجارب ارزشمند شرکت های سامسونگ و کاله که از برندهای موفق بین المللی و ایرانی هستند بهره مند شوند.

این سمینار با سیستم ترجمه همزمان ارائه می شود.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این سمینار، علاوه بر بهره مندی از مطالب ارزنده سخنرانان و همچنین آشنایی با ایشان و سایر علاقمندان به این حوزه، گواهینامه رسمی دانشکده مدیریت و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا نیز دریافت می کنند.

محورها و موضوعات مورد بحث:

تعریف، تشابه و تفاوت برندسازی ملی و بین المللی
شیوه های افزایش رقابت پذیری برندهای ایرانی در مقابل برندهای بین المللی در ایران و جهان
روش های نوین برندسازی و ارتباطات برند با رویکرد بین المللی
تاثیر برند کشور مبدأ بر هویت کالاهای صادراتی و شیوه های برندسازی ملی
بیان تجارت برند های موفق ایرانی و جهانی (شرکت سامسونگ و کاله)

سخنرانان:

پرفسور HUUB RUEL
Professor of International Business at Windesheim University - استاد کسب و کارهای بین المللی دانشگاه Windesheim هلند
Head of International Business research group at Windesheim University -مدیر گروه تحقیقاتی کسب و کارهای بین المللی در دانشگاه Windesheim هلند
سوابق تدریس:

دانشگاه اقتصاد و کسب و کار بین المللی شانگهای 2016
دانشگاه آمریکایی بیروت 2009
مدرسه کسب و کار کویت 2006
دانشگاه بوسینی ایتالیا 2008
دانشگاه وسا فنلاند 2010
دانشگاه مارسیل فرانسه 2006

جناب آقای دکتر شهریار شفیعی
دکترای بازاريابي و برندسازی دانشگاه رن فرانسه
ریاست هیأت علمی آکادمی برند ایران
مدرس حرفه ای و با تجربه برند ایران
سخنران سمینار تبلیغات و برندسازی با رویکرد فروش - دانشگاه تهران 1 مرداد ماه 1395
سخنران سمینار برندسازی در صنایع دانش بنیان وزارت علوم - 17 خرداد ماه 1395
سخنران سمینار ارزش ویژه برند و بازارگرایی برای موسسه زبان آفاق- 3خرداد ماه 1395
سخنران سمینار ارزش ویژه برند (بیمه سرمند)- 26 فروردین ماه 1395
سخنران سمینار به سوی جهانی شدن - تهران - 4 بهمن ماه 1394

جناب آقای دکتر بهنود الله وردی نیک
راهبر و استراتژیست ارشد برندینگ و کمپین های 360 درجه برندآفرینی
موسس و مدیر علمی دوره های جامع برندینگ، MBA و Post-MBA و DBA گرایش برندینگ و پرسونال برندینگ در موسسات آموزش عالی، سازمان مدیریت صنعتی و ... برای نخستین بار در ایران.
مدرس مقاطع دکترا (Ph.D, DBA)، کارشناسی­ارشد، MBA، Post-MBA و... در حوزه­های برندینگ و ارتباطات برند، ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC-IBC)
بنیانگذار، رییس شورای سیاستگذاری، سردبیر و عضو کمیته علمی نشریات تخصصی مانند: «برندآفرینی»، «مدیریت بازاریابی و تبلیغات»، «دانش تبلیغات»، «مهندسی تبلیغات»، «بازاریابی»، «برند» و... / از سال 1383
بنیانگذار، رییس کنفرانس، عضور شورای سیاستگذاری، عضو کمیته علمی و سخنران کلیدی دهها کنفرانس و سمینار بین المللی و ملی تخصص در حوزه های برندینگ، بازاریابی و ارتباطات بازاریابی و برند / از سال 1383

جناب آقای علی جعفریه
Head of Mobile Business at Samsung Electronics, Iran (July 2013 – Present)
مدیر ارشد کسب و کار موبایل سامسونگ در ایران (مرداد 92 – اکنون)

مدیر ارشد بازاریابی و عضو هیئت مدیره گروه صنایع غذایی مزمز
مدیر بازریابی در گروه صنایع غذایی کاله
مدیر توسعه بازار وایمکس ایرانسل
کارشناسی ارشد MBA دانشگاه مک مستر کانادا
کارشناسی ارشد MBA دانشگاه صنعتی شریف

جناب آقای دکتر بهرام خیری
مدیر تحقیقات بازاریابی گروه صنایع غذایی کاله
عضو هئیت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد تهران مرکز
مدیر فروش ایران نوشابه کوکاکولا
مدیر فروش و بازاریابی زمزم ایران

جناب آقای دکتر محمود محمدیان- (50 درصد احتمال تغییر)
عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی
دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی
مدرس و مشاور حرفه ای تبلیغات و برندینگ

ایونت رو عضویت در ایونت رو گزارش اطلاعات اشتباه

رویداد های مرتبط


تذکر: قبل از هرگونه برنامه ریزی برای حضور و یا اقدامی در رابطه با رویدادها، از مسئولین برگزاری، صحت اطلاعات، شامل زمان، مکان و... را پیگیری نمایید.